مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-18اقتصادي

عملیات آسفالت 2 راه روستایی شهرستان اراک پایان یافت


احمد مرزبان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این عملیات راه سازی در راستای افزایش سطح ایمنی مسیر تردد و تسهیل در آمد و شد و رفاه حال اهالی روستا ها و اتصال 2 شهرستان اراک و محلات انجام شده است.

وی اظهار داشت: 17 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها هزینه شده که برای اجرای آن حدود سه هزار تن آسفالت مصرف و برای 40 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال فراهم شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: این جاده در مجموع 32 کیلومتر است که عملیات بهسازی و آسفالت آن در سال های گذشته بخشی از آن انجام شده بود.

مرزبان افزود: با بهره برداری کامل این محور شهرستان های اراک و محلات از طریق این جاده مرتبط شده و طول مسیر 15 کیلومتر کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: 22 طرح عمرانی در حوزه ساخت راه های روستایی استان شامل جاده ارتباطی غرب رودخانه قره چای، تعریض محور مرزیجران به هزاوه، بهسازی و آسفالت ساروق به مشهدالکوبه، قزلقاش به گوگسیگرد، میلاجرد و سلوکلو در حال اجرا است.

وی افزود : با اجرای این طرح ها حدود 20 کیلومتر دیگر از محورهای روستایی استان آسفالت می شود.

6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آسفالت 2 راه روستایی شهرستان اراک پایان یافت

عملیات آسفالت 2 راه روستایی شهرستان اراک پایان یافت